czwartek, 26 stycznia 2012

Wątróbka po wielkopolsku

Dzięki uprzejmości 7Balbinki7, która ujawniła przepis na taką wątróbkę, pojawił się on u mnie w domu. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim sposobie przygotowywania wątróbki... I - jak stwierdzam po spróbowaniu: niestety nie słyszałam. Reklamowany jako idealny, nawet dla tych, którzy wątróbki nie lubią. Polecam!


Wątróbka po wielkopolsku
Dieta Dukana - Faza II

  • 0,5 kg wątróbki drobiowej
  • kilka pieczarek (u mnie ok. 20 dag)
  • 2-3 ogórki korniszony (u mnie kilkanaście malutkich)
  • 1 duża cebula
  • 2 łyżki koncentratu pomidorowego
  • sól, pieprz

Cebulkę pokroić w piórka, korniszony i pieczarki w plasterki. Cebulę podsmażyć chwilę na przetartej oliwą patelni teflonowej. Następnie dolać odrobinę wody (tak, aby przykryła dno), dodać wątróbkę, pieczarki i korniszony. Poddusić całość chwilę pod przykryciem, a następnie dodać koncentrat pomidorowy, wymieszać, w razie potrzeby dolać odrobinę wody i dusić wątróbkę do pożądanego stopnia wysmażenia. Na koniec przyprawić solą i pieprzem.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Przygotowałem i zjadłem ... mniam ... mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyśmienita, naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobilam dla siebie ale podzielilam sie z domownikami (nie lubia niczego co gotuje) a tu prosze! aprobata:D dzieki

    OdpowiedzUsuń